ЗВІТ директора
Великоновосілковського професійного ліцею
Малтабара Миколи Георгійовича
"Про результати роботи за 2015-2016 навчальний рік"
План прийому учнів на 2015-2016 навчальний рік – 154 чол. /6 учбових групи/.
Фактично прийнято: 154 чол. (6 учбових груп)
- на базі неповної середньої освіти - 76чол.
у тому числі:
- Тракторист-машиніст с/г виробництва - 29чол.
- Кухар. Кондитер – 30 чол.
- Електрогазозварник. Слюсар з ремонту автомобілів – 17 чол.
- на базі середньої освіти - 78 чол.
У тому числі:
- Слюсар з ремонту автомобілів, водій (категорії "С") - 48 чол.
- Кухар. Кондитер –30 чол.
- курсова подготовка- 57 чол (тракторист-машиніст с/г виробництва.)
Перехідний контингент на кінець 2014-2015 року склав - 168 чол.
у тому числі:
- тракторист-машиніст с/г виробництва - 64чол;
- кухар, кондитер -88 чол;
- Електрогазозварник. Слюсар з ремонту автомобілів – 17 чол.
На початок навчального року контингент у Великоновосілковському професійному ліцеї складав - 322 учня.
у тому числі:
- на базі середньої освіти -123 чол.
- на базі неповної середньої освіти –199 чол.
За навчальний рік було прийнято 3 учнів: Відраховано – 23 учня: по переведенню – 3 чол.,за власним бажанням – 17 чол. ; за незадовільну поведінку – 1 чол.
У 2015-2016 навчальному році випущено – 147 кваліфікованих фахівців.
З випущених за професіями:
Тракторист-машиніст с/г виробництва - 28чол.,
Кухар, кондитер – 55 чол.,
Слюсар з ремонту автомобілів, водій (категорії "С") – 48 чол.,
Електрогазозварник. Слюсар з ремонту автомобілів – 16 чол
Отримали дипломи кваліфікованого робітника - 147 чол., у тому числі з відзнакою –
Атестати про середню освіту отримали - 55 чол.
Працевлаштування випускників склало - 90%.
Підсумки успішності учнів ВПЛ за 2015 / 2016 н.р.
№ з/п |
Види підготовок |
2015 / 2016 |
2014 /2015 |
2013/2014 |
1 2
3 4 5
6
7
8
|
Гуманітарна підготовка Природно – математична підготовка Фізична культура Захист Вітчизни Загально – професійна підготовка Професійно – теоретична підготовка Професійно – практична підготовка Предмети що вільно обираються |
52% на 1%↗ 41%
89% на 11%↗ 87% на 11%↘ 71% на 13%↘
82% на 1% ↗
99,6% на 0,2%↘
78.8% на 4.8%↗ |
51% 41%
77% 96% 84%
81%
99,8%
74%
|
38% 38%
69% 88% 65% 67%
90%
52% |
Відповідно до Інструкції ведення журналу теоретичного навчання учнів ПТНЗ це обов’язковий документ навчального закладу, в якому фіксуються результати навчальних досягнень учнів, відвідування ними занять, стан виконання програм тощо.
Ведення журналу здійснюється класним керівником та викладачами.
Т – 86: 3 рівень - 1, Узун Данило
КК -25: 3 рівень - Євтіхова Анастасія, Залубняк Аліна, Макаренко Вікторія, Копіна Валентина, Воронова Светлана, Гвоздева Ніка.
Т – 84: 3 рівень - 3уч., Гірька Владислав, Погребняк Євген, Горбаль Ярослав
КК – 23: : 3 рівень - 20уч.,
Т – 83: 3 рівень - 3, Левтєров Данило, Супенко Андрій, Назаренко Ігор.
КК – 21 : 3 рівень - 4, Коваленко Валерія, Коваленко Зінаїда, Лєбєдєва Ірина, Тахтарова Катерина.
КК – 24: : 4 рівень -11 учнів.
АС – 46: 4 рівень - 4 учня.
АС – 47: 4 рівень - 2 учня.
Робота в навчальних кабінетах
Основна мета створення кабінетів полягає у забезпеченні оптимальних умов для організації навчально – виховного процесу. Завданням функціонування навчальних кабінетів є створення умов для :
- Організації індивідуального та диференційованого навчання;
- Реалізації творчої складових змісту навчання;
- Організації роботи гуртків;
- Проведення засідань методичних комісій;
- Індивідуальної підготовки викладача до занять та підвищення його науково – методичного рівня Одна з основних складових усієї учбової діяльності - професійна підготовка учнів. Виробниче навчання поділяється на 5 частин.
1. Формування професійних умінь та навичок учнів.
2. Виробнича праця учнів основний засіб виробничого навчання.
3. Зв'язок теорії та практики.
4. Структура виробничого навчання – це навчання учнів на полігонах , в учбових майстернях та інші.
5. Учбово-матеріальне оснащення виробничого навчання, обладнання , робітничий інструмент та технологічна документація. Усі ці складові є в ліцеї і постійно обновлюються.
Професійно практична підготовка в 2015-2016 році проводилась у 11 групах, згідно державних стандартів та робочих навчальних планів. Програму виробничого навчання в навчальних майстернях, лабораторіях та в умовах виробництва виконано в повному обсязі.
Виробнича практика проводилась в 11 навчальних групах. Програма проходження виробничої практики виконана в повному обсязі.
Кухарі, кондитери проходять виробниче навчання в лабораторії та в їдальні ліцею. Слюсарі з ремонту автомобілів - в ремонтних майстернях і в пунктах технічного обслуговування автомобілів, електрогазозварники – в зварювальні майстерні ліцею. Виробниче навчання на високому рівні проводилося в групах «Кухарів»; на середньому рівні в групах «Трактористів», не задовільно проводилось виробниче навчання в групах автослюсарів. Водіння автомобілів було організовано не найкращим образом, деякі учні були на водінні автомобілів по 3 години замість 60 годин згідно навчального плану. Таке становище влаштовує за результатами шкільного іспиту по ПДД теорію склали 80% учнів, а водіння 60% учнів. Працюючи на полях навчального господарства учні з професії Тракторист – машиніст с/г виробництва під час виробничого навчання на виробництві виконували роботи по боруванню, культивації, сівби та після посівного обробітку культур це учні з груп Т- 84, Т- 85, Т-83.
Учбове господарство ліцею має 500 га сільськогосподарських угідь. Освоєна семипольна зерно-парова сівозміна. У вирощуванні сільськогосподарських культур в основному беруть участь майстри виробничого навчання і учні. На полях навчального господарства засіяно та вирощуються наступні культури: озима пшениця -143 га, яровий ячмінь – 86 га, соняшник – 144,74 га, город - 0,4га., пара –73га, гарбуз – 2,97га.,8 га землі згідно акту передано під окопи.
Вирощена на навчальному господарстві продукція йде на здешевлення харчування учнів. У ліцеї організоване підсобне господарство, де вирощуються поросята для харчування учнів. Кошти, отримані від реалізації продукції навчального господарства, йдуть на зміцнення матеріально-технічної бази ліцею, організації дозвілля учнів. На сьогоднішній день ліцей більш функціонує за рахунок виробничої діяльності учнів кухарів, трактористів та електрогазозварників. У 2015 році 2 108 929,11 грн було зароблено від продажу сільськогосподарської продукції та виробничої діяльності (813 075 грн.).
Для більш якісної підготовки кваліфікованих робітників планується комп’ютеризація майстерень та доукомплектування комп’ютерами кабінетів ліцею.
Для пропаганди здорового способу життя та формування культури здоров’я планується модернізувати тренажерний зал та спортивний майданчик.
Продовжується робота з удосконалення та розширення сфери навчально – виробничої діяльності ліцею.
Процес виховання і навчання учнів такий же довгий і тривалий, як і саме людство. Виховання починається з народження людини і грає важливу роль в усіх формах і на усіх етапах розвитку особистості.
У 2015-2016 навчальному році в ліцеї навчалось 27 дітей-сиріт,з них :
Дітей з малозабезпечених сімей 12 чол., і які мають по одному батьку - 88 чол., що складає 29,6 % від загальної кількості учні .
З багатодітних сімей в ліцеї навчається 9 учнів, що складає 0,05 % від загальної кількості учнів .
На внутрішньоліцеївському обліку перебувало учнів 20 з них – 8 дівчат, це діти які здійснюють адміністративні правопорушення, залучалися до вживання алкоголю, мають схильність до правопорушень, мають схильність до правопорушень.
На обліку в міліції перебуває 9 чол., в службі у справах дітей 0 .
Працівниками Центру соціальної служби сім`ї , дітей і молоді неодноразово проводились бесіди, лекції,демонстрації відеофільмів в ліцеї та гуртожитку по боротьбі з наркоманією, токсикоманією,алкоголізмом, СНІДом, табакокурінням.
Також проводились тематичні зустрічі з медичними працівниками, працівниками правоохоронних органів, МНС, пенсійного фонду.
Протягом навчального року 2015 -2016 у Великоновосілківському професійному ліцеї проходили традиційні заходи, концерти, смотри, конкурси.
Починаючи з вересня відбулися святкові концерти присвячені Дню знань, Дню вчителя, святковий ювілейний концерт до 35 –річчя навчального закладу, Дебют першокурсника та Новорічний конкурс, який запам’ятався всім ліцеїстам та викладачам не тількі дійством на сцені, але й святково прикрашеним ліцеєм, конкурсна Новорічна програма для дітей робітників ліцею, святковий концерт до 8 –го березня, День відкритих дверей та інші.
Цього року особливу увагу було присвячено національно – патріотичному вихованню учнів, майже кожного місяця проходили загальні класні часи з даної тематики за участю гостей, військовослужбовців. До всесвітнього Дня миру був проведений флешмоб, а також у листопаді відбулися заходи присвячені Дню гідності, наші учні відвідали з концертом та гостинцями військову частину, проходила акція – «Напиши листа солдату». Проводились традиційні інформаційно – просвітницькі заходи присвячені Дню боротьби зі СНІДом, Дню пам’яті трагедії Чорнобиля, Дню Перемоги та інші.
Традиційно учні ліцею приймали участь у районних та обласних заходах, де займали призові місця. Це районні конкурси Юний патріот України де призові місця посіли Погрібняк Євген Т-84 та Котенко Віктор Т-85, конкурс читців у районній бібліотеці поезії Шевченка Т.Г. та Івана Франка переможець Горбаль Ярослав Т-84, конкурсна програма «Весняне натхнення» переможниця Мотузко Наталя КК-25 та лауреат Катерина Позднякова КК-24. Переможницями районного вокального конкурсу «Нові імена» стали Біляєва Любов КК-24, Мотузко Наталя та Колісниченко Вікторія КК-25. Горбаль Ярослав Т-84 у складі театрального колективу Районного дома дитячої та юнацької творчості став переможцем Всеукраїнського конкурсу театрального мистецтва у місті Львів.
Агітбригада Великоновосілківського професійного ліцею з програмою «Україна – це ми» зайняла 1 місце в обласному – смотрі конкурсі художньої самодіяльності, а також переможцем в номінації художнє слово стала Макаренко Вікторія КК-25 та в номінації соло –вокал Біляєва Любов КК-24.
Також агітбригада прийняла участь у Всеукраїнському конкурсі «Моральний вчинок» де стала переможницею обласного етапу.
Профорієнтаційна робота з боку педколективу в даному учбовому році проводилась, але добрий старт на початку робу змінився в’ялим продовженням в кінці учбового року.
У 2015 – 2016 навчальному році методичний кабінет працював згідно з планом роботи на рік та планом роботи ліцею, з Законом України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, „Про професійно-технічну освіту”, положенням « Про методичну роботу в професійно-технічному навчальному закладі», рекомендацій навчально-методичного центру ПТНЗ у Донецькій області та іншими нормативними документами в галузі освіти.
Продовжена робота над комплексно – методичним забезпеченням кабінетів, майстерень, лабораторій, поповненням їх матеріально – технічної бази. Оновлені паспорти КМЗ предметів і професій згідно Державних стандартів профтехосвіти. Здійснювалося вивчення і обговорення нормативних документів щодо розвитку і функціонування української мови.
Значна увага приділялась роботі з молодими педагогами. Виданий наказ «Про наставництво», регулярно проводились методичні консультації по методиці проведення уроків та позакласних заходів, веденню плануючої документації, реалізації у навчальний процес основних дидактичних принципів.
З метою перевірки стану і результатів навчально – виробничого і навчально – виховного процесів, якості знань, умінь і навичок учнів у ліцеї проводяться такі моніторингові заходи: зрізи знань учнів, порівняльний аналіз рівня навчальних досягнень, перевірка оформлення і ведення навчально – виховної документації, діагностичне анкетування, поточний контроль, співбесіди з педагогами. Підсумки проведених заходів обговорюються на педрадах та нарадах.
В навчальному закладі відсутня заборгованість по заробітній платі і стипендії. Умови колективного договору між адміністрацією та трудовим колективом представником якого є профспілкова організація адміністрацією виконуються. Матеріальне і моральне стимулювання проводиться у відповідності до Положення , що є додатком до колективного договору та відповідає вимогам діючого законодавства. Ми розуміємо,що бюджетна політика спрямована на забезпечення фінансування захищених статей , захист соціально незахищених категорій, тому в цьому році преміальний фонд відсутній, але всі працівники були преміюванні за підсумками роботи першого півріччя з спеціального фонду. Вважаю,що діяльність адміністрації є прозорою і відкритою і кожен працівник має доступ до публічної інформації відповідно до вимог чинного законодавства.
Надходження коштів за навчальний рік
КЄКВ |
вересень 2015 р. |
жовтень 2015р. |
листопад 2015р. |
грудень 2015р. |
січень 2016р. |
лютий 2016р. |
березень 2016р. |
квітень 2016р. |
травень 2016р. |
червень 2016р. |
|
2111 (заробітна плата) |
231,01 |
286 |
308 |
200 |
231,58 |
252 |
314,54 |
277,9 |
265,28 |
346,65 |
|
2120 (нарах. на опл. праці) |
80,7 |
103,6 |
123,57 |
72,6 |
43,13 |
54,75 |
73,87 |
60,03 |
57,69 |
75,81 |
|
2220 (медикаменти) |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4,5 |
4 |
0 |
|
2230 (продукти харч.) |
6,9 |
19,5 |
52,9 |
47,1 |
7,45 |
38,42 |
29,34 |
16,82 |
21,37 |
30,15 |
|
2273 (елетроенергія) |
18 |
35 |
40 |
84,3 |
70 |
70 |
60 |
46,81 |
34,9 |
21,9 |
|
2275 (інші енергоносії) |
0 |
185 |
212,4 |
181,8 |
149,77 |
11,02 |
289,2 |
56,2 |
0 |
0 |
|
2720 (стипендії) |
100 |
127,5 |
176 |
140 |
117,14 |
102,19 |
164,01 |
164,14 |
125,1 |
126,2 |
|
2730 (інші виплпти насел.) |
48,8 |
2,3 |
2,3 |
0 |
8,27 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
2210 (предм.,матер.,облад.,інвентар |
4,01 |
6 |
15,71 |
501,5 |
0 |
1,02 |
199 |
193,43 |
2,6 |
92,81 |
|
2240( оплата послуг) |
34,44 |
0,7 |
0,8 |
0,4 |
0,18 |
5,7 |
1,5 |
80,7 |
0,81 |
5,9 |
|
Всього |
523,86 |
765,6 |
933,68 |
1227,7 |
627,52 |
535,1 |
1131,46 |
900,53 |
511,75 |
699,42 |
Використання коштів за 2015-2016 навчальний рік:
- Добрива , гербіциди – 1255745,84 грн.
- Насіння – 306149,58 грн.
- Палимо-мастильні матеріали – 429255,36 грн.
- Зварювальні апарати – 5000 грн.
- Наочні посібники (двигуни) – 6000 грн.
- Плуг ПЛН 8.35 - 13000 грн.
- Ноутбук – 5000 грн.
- Запчастини – 296306,46 грн.
- Комп’ютерні операційні системи – 60235 грн.
- Журнали, книги – 5202 грн.
В зв’язку з сучасними вимогами управлінської діяльності,а саме прийняття успішних управлінських рішень на основі об’єктивної інформації в навчальному закладі діяльність адміністрації ,голів методичних комісій проводиться на впровадження системи внутрішнього моніторингу якості освіти. Дане питання розглянуте детально на засіданні Педагогічної ради затверджено Положення про внутрішній моніторинг якості освіти ,така система в майбутньому надає можливість більш демократично прозоро та науково приймати управлінські рішення,нести персональну відповідальність за результати.
Удосконалена система контролю за навчально-виховним процесом враховуючи сучасні вимоги демократизації та націленості на конкретний результат. Підсумки помісячного контролю розглядається на нараді при директорові та доводиться до відома працівників керівниками структурних підрозділів. Система контролю навчально-виховного процесу , помісячне планування , зміст нарад при директорові, порядок денний засідань педагогічних рад та прийняті рішення висвітлюються на сайті ліцею.
За навчальний рік проведено 10 нарад при директорові ,рішення протокольно оформлено, визначені конкретні посадові особи за їх виконання та терміни виконання.
План роботи ліцею на 2015-2016 н.р. виконаний , проведено аналіз розділів плану , внесено пропозиції до плану роботи на наступний навчальний рік. Засідання педагогічних рад проведено у відповідності до планування , виконання рішень постійно перебували на контролі адміністрації .
Слід зазначити що протягом навчального роботу колективом на чолі з адміністрацією проведена значна робота по удосконаленню навчально-виховного процесу. Протягом 2015-2016 навча